FAQ

  •  1. Pokud je vybrané zboží momentálně ve statusu objednáno u dodavatele či vyprodáno, co to znamená?

  •  2. Pokud si objednám zboží, které je momentálně skladem, jaká je dodací lhůta?

  •  3. Je doprava na Vašem e-shopu www.obag.cz opravdu zdarma?

  •  4. Chci si zakoupit dárkový voucher a obdarovat tak své blízké, co mám udělat?

  •  5. Vybral/a jsem si barvu, která již není na Vašem e-shopu, nicméně ještě nedávno tam byla. Jakto?

  •  6. Přeji si svou objednávku změnit či zrušit. Jak mám postupovat?

  •  7. Objednávku jsem chtěl/a zaplatit kartou online – GoPay. Platba bohužel neproběhla, co teď?

  •  8. Obdržel/a jsem zásilku, bohužel se mi nelíbí barva či jsem zvolil/a špatnou velikost. Je možná výměna?

  •  9. Objednala jsem si zboží, nicméně moje objednávka není momentálně skladem. Co se bude dít dál?

  •  10. Chtěl/a bych si objednat zboží na Slovensko. Je to možné?

  •  11. Ve své objednávce jsem si zvolila typ úhrady dobírkou, v potvrzujícím e-mailu jsem obdržel/a pokyny k bankovnímu převodu. Je dobírka v mé objednávce platná?

  •  12. Ve své objednávce jsem si zvolil/typ dopravy – osobní odběr. Kde je převzetí možné?

  •  13. V kategorii „Hotové sestavy“ není barevná kombinace, kterou jsem si vybral/a.

  •  14. U vybraného produktu je napsána podmínka, že není k prodeji samostatně. Co to znamená?

  •  15. Přeji si objednané zboží reklamovat, jak mám postupovat?

  •  16. Odstoupení od kupní smlouvy

  •  17. Vybral/a jsem si barvu kabelky O bag, kterou již na Vašem eshopu nemohu najít. Nedávno však byla dostupná, jakto?

  •  18. Přeji si uplatnit více voucherů v objednávce. Jak na to ?